Go-Kids

Welkom bij Go-Kids

Op www.go-kids.nl vind je het meest complete overzicht van leuke uitjes en activiteiten voor kinderen bij jou in de buurt. Of je nu op zoek bent naar een leuk dagje uit, kindvriendelijke restaurants, winkels, of bijzondere overnachtingsplekken – wij hebben het allemaal! Daarnaast bieden we handige modules aan, zoals ideeën voor kinderfeestjes, sport- en creatieve clubs, en nog veel meer.

Go-Kids is actief in 26 regio's door heel Nederland, zodat we je ook kunnen verrassen met verborgen pareltjes en minder bekende activiteiten voor kinderen. Zelfs na meer dan 10 jaar ontdekken we nog steeds nieuwe, leuke dingen! Wil je weten wat er allemaal te doen is bij jou in de buurt? Kijk dan snel op www.go-kids.nl en ontdek de leukste uitjes en activiteiten!

Bij Go-Kids helpen we lokale ondernemers en organisaties om hun kindvriendelijke plekken en activiteiten te promoten. Zo laten we jou als (groot)ouder zien waar je terecht kunt voor een gezellige en veilige tijd met kinderen van 0 tot 12 jaar. Via onze website, social media, app, blogs en nieuwsbrieven houden we je op de hoogte van alle leuke uitjes en activiteiten bij jou in de buurt. Ook bieden we clubs en workshops aan om kinderen op een leuke manier kennis te laten maken met sport en cultuur.

Waar je ook bent, er is altijd een Go-Kids in de buurt om je te helpen ontdekken wat er te doen is! Bezoek www.go-kids.nl en ontdek het zelf!"

Reactie schrijven

Commentaren: 0